Tuesday, April 21, 2009

agak lazy aku di sini...

aku nk study...tp..agak lazy di sini..bagaimana ya??x saba da nak abis exam.tp,belum tentu la lepas ujian idop aku neh..pas exam,tunggu result plak..adusy2..kene study ny adda..chaiyok2!jgn lazy...mak kan seds ;'belaja molek klu nak idup senang..' kulah pun seds :'study..jgn main2.jgn wat hal lg'...ish..pendorong semangat aku sume tuh...newey...cayunx sume la yg cayunx kt aku...susah la klu aku da start menaip neh...x pandai nak behenti menaip da...aku xnak kecewakan sape2..tp..aku sayang mereka...

yg lawak kt sini..budak bilik aku, x pandai goreng kopok lekor..dy la ckp,bukan aku saje wat cte an...hehehe.yg dy g rebus dlu kopok tu wat ape..mmg la lembik jdnye an?uish..da lapa neh..x saba2 nak makan...bio ++ tembam gih pp ku yg geboo ini...huhuhu.....daaa

No comments:

Post a Comment