Wednesday, April 29, 2009

memories sem2..


mungkin ade halangan kot sume neh.walaupun aku sudah mule menyintai dia..tapi ternyata x semudah yg disangka..hari ni,aku hepi sangat bersama si dia..ma dark love..mungkin hari terakhir atau saat terakhir..entahlah..yg aku cuba nk sampaikan mood aku memang ilang tibe2 td,ternyata aku tetap shada yg sama, sekiranya telah menyayangi seseorang,kuat cemburu pd bnd2 yg simple.mungkin bg dy nampak biasa sume yg dy buat tu,tp..mmg mkn dalam gile..kawan2 pmpn dy mmg betul sayangkan dy,kdg2 aku rase,x layak aku untuk terus menyayangi dy...aku dapat tengok kemesraan dorg..kenapa aku terlalu fikirkan benda neh?satu hal pasal tukar group,bg dy,dy tukar group cz nk dgn kwn2 dy,tp..mungkin kwn2 pmpn dy ingat dy tukar group cz nk dekat dgn aku,mmg sangkaan aku selama ny tepat!mmg kwn dy fikir ape yg aku fikirkan.kalau boleh,aku xnk sikit pun berubah,apa yg dah aku dapatkan,klu boleh aku nk dy tukar group aku,tp...aku se dy xkn tukar,jge hati kwn2 dy..ntahlah..aku cume meluahkan apa yg aku rasa sekarang neh..tak mampu untuk berbicara apa lagi,ternyata sebenarnya cinta..tp..harus ke aku terus menyinta?ishh!kusot sangat la semua ny.....BT8,KELAS FSP,4.15P.M-6.00PM..29.APRIL.2009..

1 comment: