Tuesday, April 21, 2009

aku chentakan dia..tapi...


21.april.09-AI..SAlam semua..ary ny..aku baru start exam 1st paper..pengajian malaysia..xde la terkejut sangat tengok soklan dy,cz aku awal2 da taw soklan pew yg kuwa..so awal2 aku da,bace n hafal sume tu..nak dpt 4.00 pointer la kt an,,hehehe. kt hall td..aku jawab je pe yg aku ingat..tp sayang orwh...aku x dpt jawab dasar2 luar negara..ntah ape2 yg aku merapu,aku pun x taw..yg itu gerenti dapat telo kowt..huhuhu.

windu kt some1 sebenarnye..kesian kulah kowt...aku taw dy setia..tp..aku mungkin dah curang dengan dy..tp..ape yg penting..aku tak pernah berhenti menyintai dia.td mlm..kul 830mlm, aku telah berjumpa seseorg..boleh lah aku gelarkan dy..'kekasih gelapku'..dlm proses kenal dy lg..walaupun 20.4.09 ary tu..genap sebulan da kitowg kenal..tp..aku rasekan aku dengan dy, msh xde keserasian..tp mungkin sbb aku ny masih belum kenal dy sangat kot..aku taw..aku mungkin sedang buat kesilapan dan kesalahan pd cinta aku dan kulah..tp..aku rase,x salah kalau aku hanya nk berkawan dengan dy..tp..takut jugak kot klu aku terjatuh chenta dengan dy tu an..hehehe..yg penting..sume tu..x mungkin!

Td jumpa 'kekasih gelapku' itu..dy belanje makan aiskrim..tp..bile aku pandang ke langit..aku tengok,banyak kapal terbang,kelip2 lampu dy..terus aku treingat kulah...'kapal terbang cantik waktu malam kan bucuk?' terus kulah cium pp aku.imbas kembali kenangan aku dengan dy.urmm..kekasih gelapku tu sebenarnye..masih x berjaya nak memikat hati aku,@mungkin cinta aku pd kulah terlalu kuat...adoi..peninx!

1 comment: