Thursday, April 23, 2009

cerita tenteng sandal si dara chanteq......sizuka.


ary ny..ary kamis.mlm td si chanteq sizuka tido pukul5pg..si chanteq study n pas tu dy y.m dgn kekasih gelap dy..hehehe.uish!perasannye la si dara ni an?huhuhu. cerita selanjutnya..akuh ary ny...sampai kol1739p.m.. pg td aku bgun awal gak taw,kol1050a.m..sakit perut pny pasal..da g tandas 2,3 x..huish!ape la yg masuk kt pewot aku neh..pg2 bute aku da menghadap note aku..pg2 da y.m dgn si kekasih gelapkuh!budak bilik aku,si syidot neh..sbuk nk g canselori amik slip exm kowt.huish...lantak dy la.aku khusyuk..stdy neh..tibe2...sakit perot lg!ishhhhh....


kol2..ade date ngan kekasih gelap ku itu...lex ar..jgn mare taw awk,klu awk bce blog sy neh(kpd yg berkenaan)..aku nk stdy ngan dy,salin note..n mcm2 lg.ary ny aku pakai blause wrn krim,tudung wrn putih,jeans n sandal aku yg bangang tuh!x luoe jugak aku bwk fail aku yg dah berzaman n nsetkuh yg dah agak rabak.kekasih gelapkuh pakai cap,n tshirt kolar wrn gelap.
kami berjalan berdua,ibarat kucing yg chumill..huhuhu.g pantimor,mkn dulu..mkn nc n ikan keli..cam bese la,aku gune garfu n sudu..dy mkn gne tgn..bgus2,teruskn tradisi kitak ya!jumpa punitha n kwn dy,kwn dy ckp aku chanteq!uish..bangga siot..kui3!


pas mkn..g la cri kelas kosong..tp,sume klas da ade owg booking..terpakse la g library...kt lib plak..mak ai,,penuhnyew la manusia2 yg kononnya cerdik pandai study..mcm2 jenis org aku tgk..tp..aku ngan kekasih gelap ku itu,dok main2 ajer..dy lukis kartun,,chanteq..pandai dy lukis..hepi la pt knal ngan dy. pas siap bercerekarama,kami pun jalan2....lepak jp kt bwh lib..pas tu,g balik smula kt FSP(Fakulti Sains Pendidikan).tup!berjalan...aku telanggar ape bnd tah..alamak..aku se cm sandal aku ny nk putus tw..uish...aku cover jln neh...agak malu jugak ar..jalan2..duduk jp kt rotunda,dy belanje mnum air..


pastu, balik...dy anta smp houseguard..da bye...aku jalan ann....
sampai je gate kt guard residen aku neh....pluk!!!!taw x..aku pny sandal2 putus!!!hahahahaha..guard tu pandang n tergelak2 kt aku..viva tol ar..da la panas..aku cabot dua2 sandal aku...aku lari laju2...budak2 sume gelak kt aku..adoyai....seb bek la putus pas dy anta,klu putus time ngan dy..mmg aku malu gile viva ar!adoyai....sizuka yg chanteq pun,x terlepas dgn kisah nye yg memalukan an???huhuhu..

No comments:

Post a Comment